My First Michael Jackson cd

Well, when SK asked me to list down my 10 favorite songs, I have no idea which to choose as I told him I practically love all kinds of songs. He insisted that I listed down the 10 songs. To make it easy for myself, I just googled for Michael Jackson's song. I just simply copied 10 songs as I know I love all of MJ's songs. 

Yesterday, I received this awesome cd from SK. I just opened it and I was simply amazed with the extra collection of MJ's songs. Love them all!

SK copied a picture of me.. :)
I like it!

My precious cd as this is my first MJ's songs cd.

I can listen to these songs anywhere even when I'm driving!

Couldn't wait anymore, I quickly play it!
Listening to my favorite pop idol..heal the world..my most favorite song

Heal The World
Make It A Better Place
For You And For Me
And The Entire Human Race
There Are People Dying
If You Care Enough
For The Living
Make A Better Place
For You And For Me


Not only a cd, I also received a passport holder from SK!
Thank you so much, SK!
You are so kind!



Comments

  1. ohh shocks you already got yours!
    mine was expected to be hear next week
    urgh this distant just makes it a torture to me haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. LOL...mine is expected this month end....

      Delete
    2. Mabuhay MEcoy typhoon! You should move to live and work in Malaysia!!! Selamat Datang!

      Delete
    3. Meow,
      If not yet got kidnapped by others, that is. hehehe

      Delete
    4. be patient, MEcoy, your cd will reach you soon..
      oh yeah, Small Kucing got to wait for Lina..

      Delete
  2. i never knew you're and mj fan!
    hmm well he great he wont be the king of pop for nothing
    rip mj!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I love all his songs especially his voice..

      Delete
  3. i wonder what picture sk got from me,
    hahaha perhaps that kissing picture i had which he used for the december chart

    ReplyDelete
  4. i really love how sk did this,
    it was so beautiful and stylish
    haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. indeed..you will definitely love it..

      Delete
  5. anyway i know most of the song on your list
    and i must say they were the best songs ever wirttne

    ReplyDelete
    Replies
    1. by the way my favorite mj song wasn't there
      it was man in the mirror

      Delete
    2. oh..man in the mirror is there..the first song!

      Delete
  6. iam so lucky to have you and sk on mg blog life haha i love you both

    ReplyDelete
  7. if only i could send you something in return i'll be happier but as of now im not that capable

    ReplyDelete
  8. anyways thats a lovely passpost holder, well you can get used of it since you travel a lot

    ReplyDelete
  9. this just makes me even more excited to receive my cd,hahaha

    ReplyDelete
  10. have a great day and happy blogging wenn
    take care and god bless you always
    lots of love

    ReplyDelete
  11. You got your CD from SK at last! SK really makes our days, huh :)

    I like my CD too. Won't get bored listening to it.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah his CD makes everyone happy and think of him always.

      Delete
    2. I received his latest CD and it made me laugh so much. He added 2 TOP Hindi songs inside. Wakakakakakaka!!!! I never expected this surprise.

      Delete
    3. very nice of SK..he spent so much time creating those cds for us..

      Delete
    4. SK is a very cheeky fellow with lots of pranks up his sleeves always.

      Delete
  12. I love MJ's songs too esp "Heal The World".

    ReplyDelete
  13. So nice of SK... I love MJ too.. till today, his songs are still alive!!

    ReplyDelete
  14. I got mine too, very lucky that I also got burn a copy of Yvonne one.

    ReplyDelete
    Replies
    1. As for MJ, I bought his Original CD and DVD when he passed on. So I have plenty of his albums in my collection.

      Delete
    2. Yesterday, I went to gym. I took the CD that SK burned for me there too, I played the CD while I was on my orbitrek and treadmil. I felt so good listening to my favourite songs while working out in the gym.

      Delete
    3. I agree Yan! When I hear good songs, my mood rises up to heavens! So you ran 5 hours on treadmill??

      Delete
    4. music really heals the soul..

      Delete
  15. Replies
    1. Yea SK is really good in giving 'SK-copyrighted' things to his faithful readers.. hehe =]

      Delete
    2. "SK=copyrighted" things??? Muahahahahaha

      Delete
    3. it's very original in making..

      Delete
  16. yeah, there is a reason why insisted everyone to give me their own list.. this is to really personalized the CD with the songs you like most.. and from the list you have given, i will put in extra songs by guessing your taste, haha~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. obviously by giving me all songs from MJ really make my life easier and save my time, as i don't have to guess but straight away find other hits from MJ to be included.. :p

      Delete
    2. i didn't know you are such a huge fans of MJ.. and "Heal the World" is your favorite?? you didn't include that in your list, but luckily i have put it in, and make it the last track specially.. cos i think this is one great song, and the best always comes last right?? :)

      Delete
    3. i am so happy that you like the CD and the gift so much.. that's just my little token of appreciation.. :)

      Delete
    4. SK your Buddha's CD is the biggest eye opener for me to see wifey cry so much. I told her to listen alone in future. I was speechless and confused.

      Delete
    5. TM, Bananaz would love to cry too, is it a song, muzik or a mantra CD?

      Delete
    6. actually there are loads of MJ's songs..love them all!
      haha..TA, why make you wifey cry??

      Delete
    7. Bananaz the CD contained sutra songs by the famous HKG singers. If you wish, I can send you a copy too.

      Delete
  17. wow...coooool. You have rceived it. Now SK can sleep at night liao LOL

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes, all his recipients have received the cds..

      Delete
  18. Ya lor kinda hard to crack head on what songs to choose. So many nice songs out there

    ReplyDelete
    Replies
    1. if possible, I would love more songs from other artists..

      Delete
  19. Hahah I never thought of MJ songs pulak. Ya I like his songs too. Those that you chosen have very soothing qualities

    ReplyDelete
    Replies
    1. all his songs are really awesome..

      Delete
  20. uiks..typo error or what ..how come

    Make A Better Place
    For You And For Me

    have been repeated?

    ReplyDelete
  21. Wenn since you love MJ's songs, you should try to listen to "One Day In Your Life" which was quite unknown but nice. I asked SK to copy for me cos I rarely could find them. I always asked my DJ friend in BFM to play that.

    ReplyDelete
    Replies
    1. well, can just google it..I love this song too..

      Delete
  22. I also received the Passport Holder & love it very much!!!

    Previously I felt so happy to receive Wenn's luggage lock and SK's exclusive luggage tag! I always remember and think of you both so much during my travels as I would be looking at my luggage so often. Last year I went overseas 4 times, so you guys "followed" me along! LOL

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..we follow you wherever you go..

      Delete
  23. my kids like to listen to Michael Jackson's songs, they are amazed with his dancing moves.

    ReplyDelete
  24. Yeah the King of Pop lives on. This round got bonus with a passport holder.

    ReplyDelete
  25. You must be happy to enjoy the songs. :)

    ReplyDelete
  26. My favourite MJ song is "Ben". He sang it when he was very young. Do you like the song "Ben" by MJ?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Indian wedding

Sweating Out

Goodbye RealRewards